Útra kelünk

2012. augusztus 25. 09:14 | írta: Bálint F Gyula | fotó: cappiek

Elérkezett az indulás napja, még pár simítás a csomagokon, egy utolsó egyeztetés, hogy mit viszünk. Hétkor indulunk, hogy vasárnap délután Barcelonában lehessünk.

Pénteken felkerültek a feliratok a kerékpáros mezekre, így azok is bekerülhettek a táskákba, amelyek most már indulásra készen vannak. Gáspár vízhatlan Ortliebeket használ, amelyeket a KTM kerékpárszaküzletben vásárolt. Az én bringámra New Looxs kormány és oldaltáskák kerültek, amelyek ugyan önmagukban nem vízhatlanok, de beépített esőhuzatuk van, aminek óriási előnye, hogy nem lehet otthon felejteni. A táskákat a Bringalandból vettem. A táskákba pakolt cuccokon kívül hálózsák és polifoam került a biciklikre, hogy ha valahol nem jut ágy, elalhassunk a földön is.

Az útiterv a következő:
26-án este érkezünk Barcelonába, ott alszunk és ott töltjük a hétfő délelőttöt.
27-én délután vonatra ülünk, és elmegyünk a túránk kiindulási pontjára, Pamplonába.
28-án reggel indulunk Pamplonából.
A tervezett éjszakázási helyek:
3-én Rabanal del Camino
4-én O Cebreiro
5-én Palas de Rei
6-án délután érkezünk Santiago de Compostela-ba, ahonnan másnap reggel vonattal megyünk vissza Barcelonába.

A tervek szerint szeptember 8-án este érkezünk vissza Budapestre.

Az útról napi fényképes beszámolók készülnek (a csomagjaink legsúlyosabb tételei az ehhez szükséges eszközök - fényképezőgép, objektív, laptop), így érdemes lesz a következő napokban el-el látogatni a vitezkurtosteam.hu oldalra.

Cimkék: barcelona bringaland ktm pamplona santiago de compostela