A "D-1, egy nap a rajtig" című bejegyzés kimaradt. Ennek az az egyik oka, hogy hajnali kettőkor, amikor számomra a tegnapi nap véget ért, vicces lett volna leírni, hogy egy nap van a kilenc órakor kezdődő rajtig. A másik viszont az, hogy belealudtam az írásba.
Délig dolgoztam, utána Zuglóba kellett mennem felszereltetni a tetődobozt. Ezt követően a Dunakeszi melletti sportszer áruházban vásároltam 18 darab futbal labdát a Fitness Factory megbízásából. A két zsák labda meg is töltötte a tetőboxot, de természetesen nem így, hanem leeresztve visszük magunkkal.
A Bluechipben a beérkezet akatrészekből összerakott számítógépeket a Coimbra Grouphoz vittem át, azok más nevezők viszik majd el Tuniszig, ahogyan a Fitness Factoryban összegyűjtött egy doboznyi ruhát, közöttük a 2010-es Gokart OB-ra készített, de megmaradt 20 db narancssárga pólót is.
Örömmel oszthatom meg a hírt, hogy az utolsó pillanatban a Renault Hungáriától is kaptunk egy kis segítséget, egy bontott indítómotor és generátor egészíti ki a magunkkal vitt tartalék alkatrészek listáját.
Este a Vitéz Kürtős Fashion Street-en Húsvétig működő sütőházához mentünk a 15 forintokért, illetve a két adománydobozba bedobott összegért. Ezekkel, valamint a Hargita Line, Hotel Küküllő***, Bluechip.hu és Dacia Klub tagjai által utalt összegekből 700 euró gyűlt össze gyógyszerre.
Tíz óra körül kezdtünk bepakolni az autóba, jóval éjfél után végezünk. Összesen két órát sikerült aludnom. Ez és a ma levezetett 750 kilométer miatt most is elég közel vagyok ahhoz, hogy gépelés közben elaludjak...
A rajtkapu
A Vitéz Kürtős team és a szurkolók
Reggel nyolc után értünk a rajthoz, ahonnan 9:23-kor vágtunk volna neki a túrának, ha lett volna elég benzin az autóban és élelmet is sikerült volna vásárolnunk korábban. Mivel nem sikerült, az utunk egy közeli benzinkútra vezetett, majd egy hipermarketben találtuk magunkat, miközben konzerveket dobáltunk a bevásárló kocsiba. De előtte még megválaszoltuk a feladatlapunkon szereplő első kérdést.
Kürtős a motorháztetőn
A legtöbb résztevő autónak olyan magasan van az első lámpája, mint nekünk a fejünk
Tizenegy után hajtottunk fel az M7-es autópályára. Mielőtt ehagytuk az országot még egyszer meg kellett állnunk, hogy szlovén autópálya matricát vegyünk. Ezt követően már csak Ljubljana után, egy pihenőhelyen álltunk meg, hogy megmelegítsük a Székelykeresztúrról hozott pörköltet. Közben befutott egy kis pihenőre az Afrikaland Rally Raid Team is.
Széltől védett helyen melegszik a Keresztúrról hozott pörkölt.
Az Afrikaland Rally Raid Team is megpihent a parkolóban.
Nem sokkal fél tíz előtt értünk a maranellói szálláshelyre. Miután becsekkoltunk, kimentünk vacsorázni. A feladatlapon szereplő pizzázó már sajnos bezárt, de egy másikban megvacsoráztunk. És hogy ne tele hassal feküdjünk le, elsétáltunk a Ferrari gyár bejáratához is (lásd fent).
Cimkék: maranello rajt renault hungária